Logo Logo
Psychologie trhu v obchodu a službách - Chadt Karel
Psychologie trhu v obchodu a službách - Chadt Karel
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Psychologie trhu v obchodu a službách - Chadt Karel u nás najdete po slevě od 129 Kč
Obvyklá cena
  • 129
EAN 9788090518193
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Psychologie zaujímá v dnešní době stále významné místo V současném světě se stále mluví o rozmachu nejrůznější techniky, čtvrté průmyslové revoluci a tak dál, ale za tím vším jsou lidé, kteří vyrábějí, prodávají a spotřebovávají To je každodenní život S tím souvisí i neustálé změny na trhu v nabídce rozmanitého zboží a služeb Tato nabídka se mění velmi rychle a formy a metody prodeje jsou čím dál tím víc rafinovanější Nejde jen o prodej obvyklých produktů, ale i o prodej služeb cestovních kanceláří, restaurací a hotelů Mění se i zákazník a host ve svých požadavcích na poskytované produkty a služby Stává se mnohem náročnější Dnes se již všeobecně uznává, že základní znalosti z psychologie jsou potřebné všem lidem Zejména je mají zvládat ti, jejichž pracovní náplní je práce s jinými lidmi Psychologie nám umožňuje pochopit chování a prožívání člověka, poznávat jeho potřeby, hodnotový systém a cíle Také opačně Znalost psychologie pomáhá zákazníkům nenechat sebou manipulovat a podlehnout nekalým praktikám některých prodejců Pochopit psychiku člověka znamená rozumět lépe jiným lidem a také sám sobě Psychologie nás učí umět poznat dobré a slabé stránky své vlastní i jiných lidí Dává předpoklad k cílevědomé sebevýchově, k rozvoji všech potřebných vloh a schopností a k nápravě nedostatků Znalost aplikované psychologie (v daném případě psychologie trhu) nám pomáhá správně se orientovat ve složitém vztahu prodávající - nakupující Tyto znalosti nám pomohou zejména při hlubším poznávání a ovlivňování druhých lidí Zde bych rád zdůraznil v tom pozitivním slova smyslu Nemám osobně rád manipulativní chování v jakémkoliv smyslu Seznámení se základy psychologie trhu může dát zájemcům základ k psychologickému myšlení a tak aplikovat tyto poznatky ve svém životě a pracovní činnosti Kniha je primárně určena pro manažery zabývající se problematikou psychologie, psychologií služeb a v neposlední řadě pro management hotelnictví a také jako vzdělávání materiál pro studenty managementu hotelnictví a také pro laickou veřejnost, zabývající se předmětnou problematikou
NOVINKA 0
Další produkty v kategorii Psychologie