Logo Logo
Politická komunikace - Křeček Jan
Politická komunikace - Křeček Jan
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Politická komunikace - Křeček Jan od výrobce Grada Publishing, a.s. u nás najdete v akcii od 379 Kč
Obvyklá cena
  • 379
Výrobce/Značka
Grada Publishing, a.s.
EAN 9788024735368
Hodnocení
(Celkem 23 hodnocení )
Od res publica po public relations. Bez komunikace není společnosti, bez kvalitní politické komunikace není demokratické společnosti. O médiích se dobře sní jako o prostoru veřejné diskuse nebo alespoň jako o poskytovateli informačního servisu pro kvalifikovanou volbu poučeného občana. Ve skutečnosti jsou ale dnešní média obviňována z manipulací, neobjektivity, ohlupování, propagandistických kampaní a zábavy pro pasivní, dezorientované spotřebitele. Je obtížné najít někoho, kdo by byl s rolí médií v současných procesech politického rozhodování spokojen – a stejně tak obtížně se hledá řešení, co s tímto stavem dál… Předkládaná monografie představuje první český úvod do oboru politická komunikace. Přehledně a srozumitelně představuje a vykládá jeho základní teorie a koncepty, ohlíží se za historií, vypočítává nejtypičtější projevy současného politického komunikování a předestírá výhledy do budoucna. Věříme, že se stane průvodcem studentům, teoretickým úvodem pro akademické pracovníky a praktickou příručkou – nebo alespoň podnětem k zamyšlení – pro profesionály z oblasti politiky a médií. Z obsahu 1. Definice politické komunikace 1. 1 Dominantní definice Politická komunikace jako obor Politická komunikace jako praxe Političtí aktéři  Hodnoty a zdroje Polity – politics – policy Členění kapitol 1. 2 Alternativní definice 2. Prostředí politické komunikace 2. 1 Dominantní pohled Reprezentace a/versus participace Reprezentačně-liberální teorie Participačně-liberální teorie Veřejný komunikační prostor Delegace – reprezentace – participace Veřejná sféra v médiích Veřejná sféra z médií 2. 2 Alternativní náhled(y) Politická ekonomie a/versus kultur(ál)ní studia Radikálně-demokratický přístup 3. Systémy politické komunikace 3. 1 Dominantní pohled Zpráva Komise pro svobodu tisku Čtyři teorie tisku Tři modely médií a politiky Hledání východoevropského modelu 3. 2 Alternativní náhled(y) 4. Historie politické komunikace 4. 1 Dominantní historie První věk politické komunikace Druhý věk politické komunikace Třetí věk politické komunikace 4. 2 Alternativní historie Média a protesty Mediálně-demokratizační vlny 5. Současnost politické komunikace Třetí věk a jeho aktéři Public relations a spin-doctoring Dva přístupy k PR a spinu Třetí věk a jeho obsahy Třetí věk a jeho účinky Politický marketing Závěrem krize Resumé Literatura Rejstřík.
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Grada Publishing, a.s.
Další produkty v kategorii Sociologie, politologie