Logo Logo
Mediální výchova - učebnice /podle RVP ZV/ - Bělohlavá Eva Mgr.
Mediální výchova - učebnice /podle RVP ZV/ - Bělohlavá Eva Mgr.
Krátky popis Ve slevě produkt Mediální výchova - učebnice /podle RVP ZV/ - Bělohlavá Eva Mgr. od výrobce Nakladatelství Fraus, s.r.o. u nás najdete téměř zadarmo od 219 Kč
Obvyklá cena
  • 219
Výrobce/Značka
Nakladatelství Fraus, s.r.o.
EAN 9788072381623
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Mediální výchova učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia Mediální výchova má vybavit žáka základními poznatky o fungování a roli současných médií Podporuje poučené, aktivní a nezávislé zapojení jednotlivce do mediální komunikace, schopnost analyzovat nabízená sdělení, posoudit jejich věrohodnost a vyhodnotit jejich komunikační záměr Hlavním cílem je dosažení mediální gramotnosti v rovině znalostí a dovedností   Učební text není rozdělen do jednotlivých ročníků, což umožňuje jeho variabilnější využití Průřezové téma mediální výchova má silnou vazbu na vzdělávací obory Člověk a společnost (výchova k občanství, dějepis), Jazyk a jazyková komunikace (český jazyk, cizí jazyk), Umění a kultura (výtvarný výchova, hudební výchova) a samozřejmě díky využití ICT zejména vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie   Učebnice najde uplatnění také v informatice, jejímž hlavním smyslem je pěstovat pozitivní vztah, orientační smysl a především rozumné nakládání s informacemi v elektronické podobě Cílem mediální výchovy je pěstovat u žáků uvědomělý vztah k médiím a zároveň je vybavit dovednostmi potřebnými k vlastní tvorbě mediálních sdělení Informatika vytváří strategickou podporu zejména v oblasti práce s textem, zvukem a obrazem, klade důraz na zvládnutí prezentačních dovedností využitelných při řešení běžných každodenních problémů   V mediální výchově se žáci učí vytvářet mediální produkty v elektronické podobě Při práci s informacemi jsou vedeni k respektu autorských práv a osobních dat Úkoly podněcují žáky k tvorbě školního časopisu, rozhlasových relací, webových stránek třídy a školy i propagačních materiálů Sestavují vlastní informační sdělení po stránce obsahové i formální, řeší výběr a užití písma, upravují a vkládají obrázky, tabulky nebo grafy, pracují s fotografiemi, učí se citovat zdroje   Nové učební materiály poskytnou učitelům možnost využívat při výuce kombinaci tištěných a elektronických materiálů Praktické dovednosti získají žáci zejména při plnění úkolů z pracovních aktivit, vyzkouší si roli tvůrce i příjemce mediálních sdělení, budou odhalovat strategie výrobců a prodejců produktů, odhalovat praktiky klamavé reklamy
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Nakladatelství Fraus, s.r.o.
Další produkty v kategorii Občanská výchova