Logo Logo
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Tahal Radek
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Tahal Radek
Krátky popis Neodolatelný produkt Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Tahal Radek u nás najdete po slevě od 349 Kč
Obvyklá cena
  • 349
EAN 9788027102068
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru
NOVINKA 0
Další produkty v kategorii Odborná literatura