Logo Logo
Jsem čtenář 1 - Získávám čtenářské dovednosti
Jsem čtenář 1 - Získávám čtenářské dovednosti
Krátky popis Designový produkt Jsem čtenář 1 - Získávám čtenářské dovednosti od výrobce NOVÁ ŠKOLA, s.r.o. u nás najdete levně od 89 Kč
Obvyklá cena
  • 89
Výrobce/Značka
NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
EAN 9788076000810
Hodnocení
(Celkem 27 hodnocení )
Nová pracovní učebnice Jsem čtenář navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1 ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2 ročníku, popř její část mohou využívat i žáci 1 ročníku, a to na konci školního roku místo 3 dílu slabikáře Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle: zvládat základní čtenářské dovednosti, poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod, učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou  tzv balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1 osobě jednotného čísla přítomného času) Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách
NOVINKA 1
Další produkty od výrobce NOVÁ ŠKOLA, s.r.o.
Další produkty v kategorii Čtení