Logo Logo
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt
Krátky popis Unikátní produkt Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt od výrobce Computer Press, a.s. u nás najdete nejlevněji od 120 Kč
Obvyklá cena
  • 120
Výrobce/Značka
Computer Press, a.s.
EAN 9788025128220
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“) Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte? Tato fascinující studie přeskakuje v příběhu Googlu minulost a zaměřuje se naopak na to, co ve skutečnosti tyto muže pohání a kam Google směřuje Richard L Brandt představuje společnost jako geniální dítě dvou skvělých jednotlivců a rozplétá pozadí obchodních rozhodnutí Googlu ve světle ambicí a představ jeho zakladatelů Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují Pomocí rozhovorů se současnými a minulými zaměstnanci, konkurenty, obchodními partnery a vyšším managementem Googlu, a zvláště pak díky konverzaci se samotnými zakladateli Brandt odhaluje tajemství podstaty fungování Googlu a objasňuje množství mylných představ o společnosti Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud odlišně od toho, jak jej definují všichni ostatní Mimo to také chtějí, aby byl Google hlavním katalyzátorem změn v těch odvětvích (například telekomunikaci), jež ovlivňují jejich byznys Teoreticky by dnes na místě Googlu mohla být polovina jeho konkurentů Ale ve skutečnosti by nikdo z nich Googlem být nemohl, neboť nemají Larryho a Sergeje O autorovi: Richard L Brandt je oceněný novinář píšící poslední dvě desetiletí o Silicon Valley Více než 14 let pracoval jako technologický dopisovatel magazínu BusinessWeek A působí též jako konzultant obchodních společností Je autorem blogu Entrepreneur Watch a knihy Capital Instincts
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Computer Press, a.s.
Další produkty v kategorii Podnikání a management