Logo Logo
Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Krátky popis Ve slevě produkt Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora od výrobce Computer Press, a.s. u nás najdete po slevě od 259 Kč.
Obvyklá cena
  • 259
Výrobce/Značka
Computer Press, a.s.
EAN 9788025145890
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Pište texty, které prodávají. Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech. Publikace vás mimo jiné naučí: Orientovat se v základech marketingu a copywritingu Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače Vytvářet copy přímo pro internetové obchody Využít potenciál sociálních sítí Tvořit publikační plán a obsahovou strategii Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos Anna Sálová vystudovala politologii a žurnalistiku a psaním se začala živit v jednom již neexistujícím IT časopise. Od roku 2012 se věnovala copywritingu jako freelancer a současně spolupracovala s H1. cz, kde nyní působí jako obsahový stratég. O copywritingu píše na annacopy. cz. Zuzana Veselá napsala první placené články v 19 letech a poslední 2 roky se zaměřuje na webový copywriting. O copywritingu píše na vesela-copywriterka. cz. Jana Šupolíková vystudovala tradiční žurnalistiku, ale velmi brzy se začala zaměřovat především na texty v online prostředí. Ať už to byla publicistika, PR texty, blogování nebo webcopy. Online psaní se věnuje celkem 7 let.
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Computer Press, a.s.
Další produkty v kategorii Marketing, reklama, pr