Logo Logo
Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl
Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl
Krátky popis Exkluzívní produkt Strategické řízení. Teorie pro praxi, 3. přepracované vydání - Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl od výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o u nás najdete po slevě od 490 Kč
Obvyklá cena
  • 490
Výrobce/Značka
Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
EAN 9788074006371
Hodnocení
(Celkem 23 hodnocení )
Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit Na jeho základě lze bezpochyby formulovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lépe předvídat rizika Třetí, přepracované vydání obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení, který zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení Velká pozornost je přitom věnována analýze okolí, analýze očekávání důležitých stakeholders a analýze vnitřního prostředí firmy V této souvislosti jsou vysvětleny např metoda ETOP, BCG matice, matice atraktivity oboru, matice přežití, metoda MAP či metoda strategických scénářů Dále je ukázáno, jak postupovat při SWOT analýze, je vysvětlena technika SAP či tzv Porterova analýza adDůraz je opět kladen na aplikaci teorie v praxi Autoři hledají odpověď na klíčové otázky: Kdy je nezbytné změnit strategii firmy? Jak postupovat při formulaci návrhu strategie? Jak vybrat optimální strategii? Jak zvolenou strategii správně realizovat? Příručka obsahuje řadu příkladů a případových studií Je skutečným metodickým návodem, jak při tvorbě strategie podniku v praxi postupovat Kniha je určena zejména manažerům a vlastníkům firem, ale také studentům vysokých škol, zejména pak MBA programů Rámcový obsah: Strategické řízení firmy v tržní ekonomice Strategické řízení, strategie, hierarchie strategií Strategická analýza okolí firmy Analýza obecného okolí podniku –SLEPT Analýza oborového okolí podniku – analýza odvětví Zahraniční okolí podniku Shrnutí analýzy vnějšího prostředí – metoda ETOP Další analytické metody uplatnitelné při vnější analýze (BCG matice, matice atraktivity oboru a pozice podniku na trhu, matice přežití) Jak vnější analýzu zaměřit na odhalení vývojových trendů Jak prognózovat vývoj trhu Specifika vnějších analýz při formulaci korporátní, business a funkčních strategií Informační zdroje pro analýzu vnějšího prostředí firmy Analýza očekávání důležitých stakeholders Strategická analýza vnitřního prostředí firmy Shrnutí analýzy formou SWOT Formulace návrhu strategie Výběr optimální strategie Realizace strategie a kontrola jejího plnění Příklady, případové studie
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
Další produkty v kategorii Právo pro praxi