Publikace je věnována zejména dětem předškolního věku a mladšího školního věku, ale také jejich pedagogům a rodičům Zaměřuje se na rozvoj emoční a sociální stránky dítěte, jeho orientaci ve vztazích s dospělými i vrstevníky ve skupině Poznáváním sebe sama, porozuměním sobě, svým emocím, se děti hravými aktivitami učí porozumět životu kolem sebe, odlišnostem mezi lidmi, empatii a respektu Publikace ROZUMÍM SOBĚ, POZNÁVÁM OSTATNÍ s podtitulem Nácvik emočních a sociálních dovedností dětí v předškolním a mladším školním věku je tu pro všechny děti ve věku 5–8 let s různou mírou obtíží v orientaci v emočně-sociálních dovednostech, například děti s SVP, ADHD nebo děti nadprůměrně nadané A samozřejmě pro jejich pedagogy a rodiče, kteří budou dětem respektujícími průvodci Naprostá NOVINKA – leden 2017! Vysvětlení původu obtíží a cíle nácviku Motivační příběh Metodické návody a doporučení Tipy na aktivity do výuky Pracovní listy Napsaly zkušené speciální pedagožky 110 stran formátu A4 Publikace je provázána se vzdělávacími oblastmi RVP PV