Logo Logo
Public Management - David Špaček
Public Management - David Špaček
Krátky popis Exkluzívní produkt Public Management - David Špaček od výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o u nás najdete v akcii od 590 Kč
Obvyklá cena
  • 590
Výrobce/Značka
Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
EAN 9788074006210
Hodnocení
(Celkem 21 hodnocení )
V teorii a praxi Manažerské činnosti se musí vždy přizpůsobit charakteristikám prostředí, ve kterém probíhají Jsou ovlivňovány typem organizace (povahou její činnosti), její velikostí, organizační kulturou, strukturou financování, způsobem vlastnictví apod Veřejná správa je souborem regulací, organizací, zaměstnanců, činností a procesů Je prostředím, které vykazuje v porovnání se soukromým sektorem řadu zvláštností Publikace přibližuje vybraná témata z oblasti managementu veřejné správy, mnohá z nich jsou v české odborné literatuře zpracována vůbec poprvé Text je rozdělen do osmi základních kapitol: Public management a specifika veřejné správy, Správní reformy, jejich trendy a problémy, Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti, Nové trendy v organizacích veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě, Kvalita veřejných služeb a její řízení, Řízení lidských zdrojů, „performance management“ a hodnocení úředníků, Role a problémy elektronizace veřejné správy Text je doplněn řadou tabulek a obrázků Z obsahu: Část I Úvod do teorie public managementu, školy a reformy veřejné správy 1 Public management a specifika veřejné správy 11 Public management – různorodost pohledů 12 Veřejná správa a její specifika oproti soukromým institucím 13 Role manažera, specifika veřejné správy a požadavky na vzdělání 2 Správní reformy, jejich trendy a problémy 21 Školy veřejné správy a jejich střetávání ve správních reformách 22 Specifika správních reforem v postkomunistických/tranzitivních zemích a teorie neoweberiánského státu 23 Problémy a paradoxy správních reforem Část II Vybraná témata z public managementu 3 Odpovědnost veřejné správy a její složitost, problematika otevřenosti a průhlednosti 31 Složitost odpovědnosti a hodnocení ve veřejné správě 32 Otevřenost a průhlednost veřejné správy a právo na informace a participaci 33 Situace v ČR 4 Nové trendy v organizování veřejné správy a mechanismech poskytování veřejných služeb, problematika intergovernmentalismu a komunikace a koordinace ve veřejné správě 41 Z teorie organizace a managementu 42 Organizační principy a teorie organizování veřejné správy 43 Nové formy organizování v praxi správních reforem – vybrané trendy 44 Problémy organizace a decentralizace veřejné správy – příklady reformy územní správy v ČR 5 Strategické řízení a jeho úskalí ve veřejné správě 51 Role, procesy a nástroje strategického řízení 52 Specifika a problémy strategického řízení ve veřejné správě 53 Strategické řízení v české veřejné správě 6 Kvalita veřejných služeb a její řízení – nástroje, jejich potenciál a omezení 61 Pojetí kvality v soukromém sektoru, kvalita e-služeb 62 Řízení kvality ve veřejné správě 63 Řízení kvality v české veřejné správě 7 Řízení lidských zdrojů a „performance management“ a hodnocení úředníků 71 Cíle a koncepce personální práce a požadavky na systémovost řízení lidských zdrojů 72 Status úředníka, modely úřednického postavení a jejich dopad na řízení lidských zdrojů ve veřejné správě 73 Teorie hodnost a motivace pracovníků veřejné správy 74 Hodnocení pracovníků, měření a řízení výkonu a jeho problémy 75 Situace v ČR 8 Role a problémy elektronizace veřejné správy 81 Širokost „e-gov“ a specifika e-služeb 82 Cíle vs bariéry „e-gov“ 83 Problémy v přístupu ústřední vlády k zavádění e-governmentu v ČR Kniha je určena jak studentům vysokých škol ekonomického zaměření, tak pracovníkům na všech stupních řízení veřejné správy
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
Další produkty v kategorii Management a marketing