Tento rozsáhlý a autoritativní slovník obsahuje 7000 položek , které pokrývají všechny oblasti podnikání a řízení , včetně marketingu, organizačního chování, obchodní strategie, práva a daní Napsal ho tým odborníků, obsahuje nejmodernější terminologie, například nedávná slovní zásoba spojená s strukturovaném financování a související hypoteční úvěrové krize, včetně collaterized dlužního závazku a účelových vozidel Nové vydání tohoto bestselleru se sídlem rozptyluje moderní finanční a správní žargon, definování položky jasným, výstižným a přístupným způsobem Obsahuje americké obchodní podmínky, koncepty manažerských (např kompetence, řízení znalostí ), pojmenované teorie (např Tannenbaum a Schmidt , Blake a Mouton ), stejně jako rozšířený pokrytí současné teorie firmy a lidských zdrojů Nové termíny jsou zahrnuty z rychle se pohybujících oblastech aktuálním dění (např MiFID), internetového obchodu a informačních technologií, a tam je úplné pokrytí nového zákona o obchodních společnostech Při doporučených internetových odkazů pro mnoho položek, které jsou přístupné a udržovány v aktuálním stavu pomocí slovníku Podnikání a management společník webové stránky, toto vydání je více informativní, než kdy jindy Tyto referenční činnosti AZ je zásadní pro studenty OA, učitele a profesionály, a vhodný pro každého, kdo potřebuje průvodce na obchodní terminologii