Logo Logo
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu - Foret Miroslav, Melas David
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu - Foret Miroslav, Melas David
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu - Foret Miroslav, Melas David u nás najdete téměř zadarmo od 249 Kč.
Obvyklá cena
  • 249
EAN 9788027117239
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.
NOVINKA 1
Další produkty v kategorii Sociologie, politologie