Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika) Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách