Logo Logo
Management - Blažek Ladislav
Management - Blažek Ladislav
Krátky popis Kvalitní a levný produkt Management - Blažek Ladislav od výrobce Grada Publishing, a.s. u nás najdete ve slevě od 319 Kč.
Obvyklá cena
  • 319
Výrobce/Značka
Grada Publishing, a.s.
EAN 9788024744292
Hodnocení
(Celkem 28 hodnocení )
Organizování, rozhodování, ovlivňování ? 2. , rozšířené vydání. Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou cestu pro jeho dosažení. Nakonec se naučíte efektivně motivovat a vést své spolupracovníky pro dosažení vytyčených cílů. Kniha obsahuje mnoho příkladů. Důraz je kladen na aplikaci poznatků v praxi.   Z obsahu  O autorovi 7  Úvod 9  1. Východiska  1. 1 Pojetí managementu 12  1. 1. 1 Management jako proces řízení 12  1. 1. 2 Management jako řídící pracovníci 14  1. 1. 3 Management jako soubor poznatků o řízení 15  1. 2 Historický vývoj managementu 19  1. 2. 1 Klasický management 19  1. 2. 2 Manažerská revoluce 23  1. 2. 3 Postindustriální trendy 28  Otázky a náměty k zamyšlení 30  2. Organizování  2. 1 Podstata organizace 34  2. 2 Organizace a trh 35  2. 2. 1 Outsourcing a integrace 37  2. 2. 2 Sdružování organizací 41  2. 3 Organizační struktura 44  2. 3. 1 Procesní struktura 45  2. 3. 2 Útvarová struktura 48  2. 3. 3 Stupeň organizovanosti 51  2. 4 Parametry organizační struktury 56  2. 4. 1 Dělba práce 56  2. 4. 2 Rozpětí řízení 65  2. 4. 3 Dělba pravomoci 69  2. 5 Faktory ovlivňující organizační strukturu 80  Otázky a náměty k zamyšlení 84  3. Rozhodování  3. 1 Podstata rozhodování 88  3. 2 Organizační stránka rozhodování 90  3. 2. 1 Individuální rozhodování 91  3. 2. 2 Kolektivní rozhodování 92  3. 2. 3 Příprava rozhodnutí 93  3. 3 Procesní stránka rozhodování 94  3. 3. 1 Fáze defi nování 98  3. 3. 2 Fáze analyzování 102  3. 3. 3 Fáze generování 104  3. 3. 4 Fáze klasifi kace 105  3. 4 Hodnocení dle metod rozhodovací analýzy 107  3. 4. 1 Základní pojmy a vztahy 107  3. 4. 2 Předběžné hodnocení pořadí variant 116  3. 4. 3 Předběžné hodnocení rizikovosti variant 117  3. 4. 4 Vícekriteriální rozhodování v podmínkách jistoty 120  3. 4. 5 Vztah rozhodovatele k riziku 125  3. 4. 6 Jednokriteriální rozhodování v podmínkách rizika 131  3. 4. 7 Analýza citlivosti, simulace metodou Monte Carlo 135  3. 4. 8 Jednokriteriální rozhodování v podmínkách nejistoty 142  3. 4. 9 Vícekriteriální rozhodování v podmínkách rizika 147  3. 4. 10 Víceetapové rozhodovací procesy 151  Otázky a náměty k zamyšlení 159  4. Ovlivňování  4. 1 Motivační teorie 162  4. 1. 1 Teorie zaměřené na poznání motivačních příčin 163  4. 1. 2 Teorie zaměřené na průběh motivačního procesu 166  4. 2 Motivační nástroje 168  4. 2. 1 Ocenění práce 169  4. 2. 2 Podmínky práce 171  4. 2. 3 Práce 173  4. 3 Vedení lidí v organizacích 175  4. 3. 1 Teorie X a Y 175  4. 3. 2 Styl vedení 176  4. 3. 3 Delegování 181  4. 3. 4 Koučování 186  4. 4 Leadership 190  4. 4. 1 Leader a manažer 191  4. 4. 2 Zdroje vlivu leadera 192  4. 4. 3 Transakční a transformační leadership 195  4. 4. 4 Vyjednávání, směna, synergie a vliv 196  Otázky a náměty k zamyšlení 199  Shrnutí 201  Summary 203  Literatura 205  Rejstřík 209.
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Grada Publishing, a.s.
Další produkty v kategorii Podnikání a management