33 inspirací pro ještě lepší copy Jak na poutavé copy, které chytne a nepustí Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762 Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy