Logo Logo
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Krátky popis Neodolatelný produkt Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis od výrobce Bizbooks u nás najdete levně od 329 Kč
Obvyklá cena
  • 329
Výrobce/Značka
Bizbooks
EAN 9788025114568
Hodnocení
(Celkem 30 hodnocení )
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě) Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Bizbooks
Další produkty v kategorii Marketing, reklama, pr