Logo Logo
Budujeme důvěryhodnou firmu - Ivo Rolný
Budujeme důvěryhodnou firmu - Ivo Rolný
Krátky popis Exkluzívní produkt Budujeme důvěryhodnou firmu - Ivo Rolný od výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o u nás najdete levně od 490 Kč
Obvyklá cena
  • 490
Výrobce/Značka
Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
EAN 9788074002861
Hodnocení
(Celkem 20 hodnocení )
Posláním této knihy je představit podnikatelskou etiku jako konkurenční výhodu na trhu, která přináší konkrétní výstupy nejen morálního, ale i ryze ekonomického charakteru Publikace obsahuje základní teoretická východiska daného tématu i praktické příklady V teoretické části jsou objasněny historické souvislosti chápání etiky v podnikatelské sféře V prakticky zaměřených kapitolách jsou vysvětleny postupy, které umožňují zkvalitnit podnikovou strategii transparentně etickým přístupem Cílem je vybudovat důvěryhodnou firmu pro všechny subjekty na trhu Ve vnějším prostředí podniku přináší kredibilita jednoznačné preference zákazníků, odběratelů, dodavatelů, investorů atd v rámci vnitřního prostředí výrazným způsobem pozitivně ovlivňuje efektivitu managementu, komunikaci, mezilidské vztahy, loajalitu zaměstnanců a celkovou úroveň firemní kultury Legitimní požadavek společenské odpovědnosti v podnikání se v současnosti stává obecným trendem všech ekonomických aktivit Firmy, které jej nezachytí a nebudou etiku systematicky implementovat do své strategie, se vystavují nebezpečí, že z dlouhodobého hlediska ztratí svoji pozici na trhu Obsah publikace 1 Etika a ekonomické myšlení 11 Historická reminiscence 12 Společenská odpovědnost podnikání 13 Rozvoj podnikatelské etiky ve 20 století 14 Definice a struktura podnikatelské etiky 15 Východiska podnikatelské etiky 2 Etika výrobních faktorů 21 Půda 22 Práce 23 Kapitál 3 Nová kritéria úspěšnosti podniku 31 Podniková etika a její cíle 32 Morální rozvoj podniku 33 Strategie CSR jako trend 21 století 34 Způsoby auditu strategie CSR 35 Co přináší realizace programu CSR firmě? 36 Nové formy projevů firemní odpovědnosti 4 Etické vedení 41 Specifika a formy etického vedení 42 Integrace etiky do podnikové strategie 43 Výchozí nástroje etického vedení 44 Modely etického rozhodování 45 Metodika ANDERSEN a její využití v praxi 46 Případové studie 5 Mravní východiska podnikové kultury 51 Etika v podnikové kultuře 52 Typy podnikových kultur 53 Způsoby fixace podnikové kultury 54 podniková kultura v mezinárodním kontextu 6 Manažer v roli vůdčího hráče 61 Homo oeconomicus et moralis 62 Morální problémy v managementu 63 Způsoby a styly manažerské práce 64 Etika realizace cílů 65 Mezinárodní trhy a manažerská etika Publikace je určena především vlastníkům firem, podnikovému managementu, ale i studentům MBA programů a v neposlední řadě studentům vysokých škole ekonomického zaměření
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Nakladatelství C.H.Beck, s.r.o
Další produkty v kategorii Podnikání a management