Logo Logo
Andragogický výzkum - Jan Průcha
Andragogický výzkum - Jan Průcha
Krátky popis Diskontní produkt Andragogický výzkum - Jan Průcha od výrobce Grada Publishing, a.s. u nás najdete výhodně od 249 Kč.
Obvyklá cena
  • 249
Výrobce/Značka
Grada Publishing, a.s.
EAN 9788024752327
Hodnocení
(Celkem 22 hodnocení )
Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace o metodách výzkumu vzdělávání dospělých, která objasňuje témata a problémy, jež je potřebné zkoumat na tomto poli. Přináší popis metod (dotazník, SWOT analýza apod. ), které se pro andragogiku nabízejí, a zajímá se o vzdělávací potřeby nejen z hlediska jednotlivců, ale také například zaměstnavatelů. Klade si otázky, jaké jsou v současné době vzdělávací potřeby dospělých a které formy vzdělávání jsou nejvyhledávanější a v českém prostředí nejdostupnější. Z obsahu  Úvod  Účel publikace  Charakter publikace  Hlavní zdroje publikace  1. Andragogická edukační realita jako předmět výzkumu  1. 1 Potřebnost výzkumu v andragogice  1. 2 Pojem andragogický výzkum  Charakteristiky pojmu„andragogický výzkum“  1. 3 Předmět andragogického výzkumu  1. 4 Andragogická realita a andragogické edukační procesy  Co vytváří andragogickou edukační realitu?  1. 5 Základní typy učení a vzdělávání dospělých  (A) Učení dospělých ve formálním vzdělávání  (B) Učení dospělých v neformálním vzdělávání  (C) Informální učení (vzdělávání)   2. Výzkumné pole andragogiky  2. 1 Andragogické makroprostředí edukace dospělých  Legislativní makroprostředí edukace dospělých  Geografické makroprostředí edukace dospělých  Demografické makroprostředí edukace dospělých  2. 2 Andragogické edukační procesy  Vstupní determinanty andragogických edukačních procesů  Motivace subjektů ke vzdělávání  Motivační prostředky  Zájem o vzdělávání  Vzdělávací potřeby individuálních subjektů  Vzdělávací potřeby profesních skupin  Vzdělávací potřeby hodnocené zaměstnavateli  Vzdělávací potřeby z hlediska kvalifikačních požadavků  Vzdělávací potřeby odrážející se ve spolupráci vysokých škol a podniků  Volba vzdělávací dráhy / profesního zaměření  Příležitosti ke vzdělávání pro dospělé  Procesuální determinanty andragogických edukačních procesů  Styly a strategie učení dospělých  Elektronické učení – nový fenomén ve vzdělávání dospělých  Mezigenerační učení  Učení dospělých ve formálních, neformálních a informálních edukačních procesech  Výzkumy formálního a neformálního vzdělávání dospělých  Výzkumy informálního učení/vzdělávání dospělých  Další profesní vzdělávání dospělých  Podnikové učení a vzdělávání dospělých  Organizační učení a vzdělávání dospělých  Organizační klima pracoviště  2. 3 Výzkumy efektivnosti andragogických edukačních procesů  Koncepce efektivnosti vzdělávání dospělých  Skepse o postulovaných efektech dalšího vzdělávání dospělých a výzkumné nálezy potvrzující efekty  2. 4 Výzkumy úrovně vzdělanosti dospělých  2. 5 Sebereflexe andragogiky jako předmět výzkumu  3. Metody pro andragogický výzkum  3. 1 Druhy a funkce výzkumu  Legislativní vymezení výzkumu a hodnocení jeho výsledků  3. 2 Základní paradigmata: kvantitativní a kvalitativní metodologie  3. 3 Validita, reliabilita, reprezentativita  3. 4 Které metody jsou k dispozici pro aplikace  Pozorování  Dotazování  Dotazník  Sémantický diferenciál  SWOT analýza  Rozhovor  Experiment  4. Infrastruktura andragogického výzkumu  4. 1 Situace andragogického výzkumu v České republice  4. 2 Situace andragogického výzkumu v zahraničí  Centra andragogického výzkumu  Vědecké asociace andragogického výzkumu  Informační zdroje o andragogickém výzkumu  Literatura  Seznam rámců  Jmenný rejstřík  Věcný rejstřík.
NOVINKA 0
Další produkty od výrobce Grada Publishing, a.s.
Další produkty v kategorii Pedagogika