Online marketing
Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Eric Siegel
Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Prodejem k vítězství - Richard Denny
Jak zákazník vnímá reklamu (1) - Erik du Plessis
Bez loga - Naomi Kleinová
Marketing v cestovním ruchu - Jakubíková Dagmar
Šok! Hrůza! Média!
Public relations - Hejlová Denisa
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu - Radek Tahal
Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu - Alžbeta Kiraľová, Ivo Straka
Superzákazník - Eddie Yoon
Srovnávací reklama - Ondřej Hruda
Sandlerova pravidla - David H. Sandler, upravil David Mattson
Rozumíte svým zákazníkům - Jan Bloudek, Michal Henych
Reklamní slogany - Salem Lionel
Reklama, propagace a marketingová komunikace - Clow E.Kenneth,Baack Donald
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek
Psychologie médií - Giles David
Prodej - dřina nebo hra - Jemelka Jiří
Politika a politický marketing - Štědroň, Potůček, Prorok a kol.
Pod vlivem Facebooku - David Kirkpatrick
Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Ogilvy David
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu - Lošťáková Hana a kolektiv
Moc a nemoc médií - Karel Hvížďala
Mezinárodní marketingový management - Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander
Mezinárodní marketing - Machková Hana a kolektiv
Marketingová komunikace +CD - Miroslav Foret
Marketingová komunikace - jak komunikovat na našem trhu - Miroslav Karlíček, Petr Král
Marketingová komunikace - Karlíček Miroslav a kolektiv
Marketing služeb efektivně a moderně - Vaštíková Miroslava
Marketing podle cílových skupin - Florian Allgayer, Jochen Kalka
Marketing management, 14. vydání - Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Marketing - Zamazalová M. a kolektiv
Marketing - Kotler, Armstrong
Kreativní copywriting - Anna Sálová
Komu patří budoucnost? - Jaron Lanier
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák
Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího - Ann Handley, C.C. Chapman
Jak prodat neviditelné - Beckwith Harry
Jak na reklamu
Jak na média - Jan Pospíšil
Jak myslí úspěšní obchodníci - Helen Kensett
Intuitivní marketing pro 21. století - Miloš Toman
Internetový marketing - Viktor Janouch
Emoce v marketingu - Vysekalová Jitka
Chování spotřebitele při nákupu potravin - Hes Aleš a kolektiv
Černá ovce Facebooku - Miroslav Severa, Lukáš Krška
Barack Obama - Pokus o nemožné - John K. Wilson